Gå til innhold

Hvis du punkterer med bilen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, nei. Får ikke løs muttrene!

Er jo en grunn for at jeg betaler for medlemskap i Viking også, da;-)

Skrevet

Ja, det skulle tatt seg ut om jeg skulle hatt HJELP til det. Synes det er rimelig talentløst å skulle ha lappen om man ikke kan DET engang...

Skrevet

vet hvordan det gjøres ja. menvet jo at det kommerann på hvemmsom har de fast, noen skrur så jævlig hardt. men vi skifter sommer vinter dekk selv her.

Skrevet

Jeg har hverken lappen eller bil, men jeg kan faktisk skifte dekk.

Skrevet

Ja, hvis jeg har en truck eller hydraulisk løft, og trykkluft. Men en vanlig jekk aner jeg ikke hvordan jeg skal bruke

Skrevet

Antinissen - jeg kan kjøre, og jeg har bil. Du kan få sitte på hvis du skifter dekk når vi punkterer.

Skrevet

Jeg kan jekke. Jeg er god på alt som er analogt.

Gjerne laaang biltur! :-D

Mens vi er inne på kjøring og sånn...

Har du peiling på bussruter og hvor bussene går fra?

Snakker selvsagt om busser her i byen..

Skal til Kanalveien.

Skrevet

Jeg har med meg en slik hendig liten punkteringshjelp i bilen, jeg har alldeles ikke tenkt å la tilfeldighetene og et uhell bestemme hvor jeg skal bytte dekk, he, he.

Jeg bruker 20-30 minutter på å bytte fra sommer til vinterdekk (eller omvendt), det er noe jeg ikke overlater til andre.

Skrevet

Stemmer det.

Jeg tror det er en smart ting å forurense så lite som mulig, benytte seg av kollektivtransport, kildesortere og ikke kaste søppel i naturen.

Var det noe mer?

Skrevet

Da tar du linje 60 mot Bønes. Tror den går fra byen øverst i Olav Kyrres gate, nesten oppe v/ Vaskerelven. Du kan sjekke ruter på www.tide.no

Skrevet

jeg punkterte i høygravid tilstand. klarte meg fint ;)

Skrevet

Teoretisk sett kan jeg skifte dekk, men teoretisk sett kan jeg forsåvidt kjøre bil også...

Allikevel er det noen feilkoblinger i hodet mitt som gjør at jeg ikke klarer å sette slike ting ut i praksis.

Skrevet

Jeg har ikke lappen. Men et dekk skulle jeg nok ha klart å skifte.

Skrevet

Å ja. Ikke uten tourettes syndrom og svovel, men det er mest fordi det er så utgjort at man aldri punkterer med tom bil - alltid når bilen er feriepakka for fire mennesker i en måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...