hoyre-egil Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Tips til julegave til kona.. hun er 30 år.. takker:)
yooo Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Bestill billetter på et show du tror hun vil like. Ordn med barnevakt dagen det gjelder. Pakk inn billettene og legg ved en hyggelig lapp om at dere skal ut og spise først osv..... Det hadde ihvertfall jeg blitt glad for (og jeg er snart 30 år...hehe)
Gjest mphs Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Gavekort på masasje, fotbehandling eller lignende.
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Og gravid? Ta henne med på SPA dag eller weekend på Holmsbu spa.(hvis dere bor på østlandet) Der har de egen behandling for gravide.. Også kan du ta en liten massage selv og litt proff barbering osv.
mor.monsen Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Spa passer alle aldre. Konsert billetter? Show billetter? Weekend tur med bare dere to? Praha er en fantastisk by for eksempel... Litt billigere gaver kan være: Undertøy Myk deilig morgenkåpe (det står på min ønsekliste fra mannen i år) Gavekort på 5 husvask som du tar alene mens hun er ute med venniner. En bok hun ønsker seg og kanskje en flaske vin. Gavekort på 5 valgfrie massasjer fra deg. Og sett med massasje olje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå