*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei dere! Har et tantebarn på 4 år som jeg ser altfor sjelden (pga stor avstand...). Sender han julegave hvert år, men ettersom han blir eldre synes jeg det blir vanskeligere og vanskeligere. Noen som har noen tips? Tenkte bok, dvd eller noe annet som er lett å sende, men hva liker en 4-åring?? Aner jo ikke hva som er "in" nå for tiden :-) Er veldig takknemmelig for alle tips!
Snurrepippen Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Gutten min får: Bok om dinosaurer (som han er veldig opptatt av) Nye joggesko Bok som vi kan lese sammen ved leggetid ("Prompeboka" som Jo Nesbø har skrevet) Pysj Kjelke (Oj, husket ikke at jeg hadde kjøpt så mange gaver til ham!!)
nov/febmamma Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Min snart 4 år gamle gutt liker: Elias, Gråtass og ellers alt som har med biler, traktorer og verktøy å gjøre. Men hvis du ser han sjelden er det jo bare å spørre foreldrene hans hva han er opptatt av, eller? Her var det store juleønsket søppelbil, og det får han:-)
oui-oui Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Alt som har med "Biler" (Cars) å gjøre er populært her i huset, likedan med Spiderman. Aktivitetshefter, tegnesaker, puslespill og lotto er også stas. Små Einsteins er forresten en favoritt også når jeg tenker meg om :-)
mwp Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Elias filmen, kongeskipet feks, eller den med pingvinene, Happy?!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 Tusen takk for masse gode tips!!! Kan jo spørre foreldrene også, men synes det er moro å treffe blink på egenhånd ;-) Selvom det krever litt hjelp fra dere ;-) God jul!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå