kulemagen Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Sitter med søknad til barnehager, noen som har erfaring med Øverland barnehage, Hosle barnehage, Nadderud barnehage el Bekestua barnehage? Evt andre i området Bekkestua/Jar/Østerås?
Bruble Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Lønnås Barnehage:) Har jobba der og synes selv det er en kjempefin barnehage.
Willy Wonka Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har også søkt Øverland barnehage. Tror den er bra. Mye uteaktiviteter der har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå