Gå til innhold

Årh...hadde sex og el på samma dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke fått mensen enda etter fødsel(9mnd sida)

forigårs fikk jeg el utflod å hadde sex 4 timer etterpå..har kjent at et har verka litt i magen i det siste.. tenkte ikke over det var el før på kvelden... nå sitter jeg her å lurer på om jeg kan ha blitt gravid... å vi som skulle VENTE!!! er så sliiiten..huff..jaja:-) har man lett for å bli gravid igjen etter fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går og lurer på det samme--om jeg er gravid...her er det snart 4 mnd siden födsel så det hadde blitt to veeeldig tette...jeg er oxo utrolig sliten...helt tappet for energi...

Jeg fikk mensen 11 uker etter födselen, forventet den nå 8 des men den dumme dumme mannen min hoppet ikke av i svingen når vi hadde sex for ca 2 uker siden så jeg tok en angrepille et par dager etter. Fikk mensen tidligere men er likevel bekymret for at pilla ikke har funket...den er ikke 100% sikker..og typisk at det skulle skje ca på den tida når jeg har EL...

Men jeg vet jo ikke om mensen er regelmessig, det var den aldri för jeg ble gravid heller så det gjenstår å se..

Gruer meg sinnsykt...har lyst på flere men tror ikke jeg orker en ny graviditet så raskt...i tillegg til födsel og det å ha to små barn...det blir jo i så fall bare et år imellom dem..

Skal ta en test til helgen for å sjekke...

Skrevet

Ehm.... du kan jo ikke skylde på mannen din, du vet jo godt at å hoppe av i svingen ikke er prevensjon.

Når du er på kontroll etter fødselen får du jo spørsmål om prevensjon, er det ikke bedre å bruke det enn å ta sjansen på å kanskje bli gravid når du selv ikke har lyst på barn enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...