Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 og er biola sunnere enn annen yoghurt(for eks litago)?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Kommer jo an på om barnet får i seg nok melk. Yoghurt er jo ikke nødvendig i et balansert kosthold, men frukt er jo igrunnen det. Vil tro at om barnet får i seg nok melkeprodukt er frutti sunnere. Vi blandet frutti med naturell biola yoghurt til våre i starten. Litago er eller var en av de yoghurtene med mest sukker. Biola med fruktsmak er jo også sukker i, men bakteriefloraen i biolaen er heldig for barnehagebarn. Biola har ved flere anledninger blitt anbefalt av barneleger til barnahagebarn som lett får trøbbel med magen.
Libido- Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Frutti og dessertglass inneholder ikke sukker og e-stoffer. Det gjør all/de fleste typer youghurt.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 ja, tenkte mest på sukker innholdet jeg... har aldri hatt litago i huset ( og ikke sett på det i butikken). jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil sende med yoghurt hver dag, og de dagene jeg vil det, så tenkte jeg å hvertfall velge et litt "sunnere"# alternativ da. hun reagerer kanskje på kumelk, så vi har ikke kommet helt i gang med kumelk her i huset, men har denne uken begynt med litt yoghurt ( biola, for å se om det hjelper noe på magen hennes). men da vet jeg det. tenkte å prøve meg med sånn naturell også, til sånn innimellom. men jeg synes yoghurt noen dager i uken er greit da:)er et fint mellommåltid hvertfall:) er ikke så systerisk på sukker egentlig (hvis det hørtes sånn ut, men hun er jo ikke så gammel enda, også tenker jeg litt på tennene hennes å sånn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå