Impulsiw Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg blir så eintranes forbanna omdagen. Jeg får brosjyrer med tilbud om dette og hint og når jeg så kommer dit er de faen meg utsolgt!!! hva gir du for sånt a?? Må jo være der før fugla fiser om morran for å få tilbudsvarene. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Nei, du må være i butikken FØR reklamen om tilbudene komme ri postkassa Verre er det ikke
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Løøøøøøøp å kjøøøp!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jepp, kjenner til den. Skulle kjøpe en videospiller på tønsbergdagen for noen år siden. Var på timessalg fra kl 10-11 på formiddagen, møtte opp i butikken kl 9.55. "Nei, beklager, den er vi utsolgt for". Da kan du tru jeg var fornøyd...Endte opp med å få en bedre maskin til samme pris, eller litt klaging på servicen der.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg visste ikke at fuglene feis, jeg :-) Er det derfor det lukter så vondt ute noen ganger? Hehe.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Ja selvfølgelig er det derfor din anonyme fuglefis ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå