KjerstiG Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hvor lenge holdt dere på med koking av flaskene? Tulla mi er nå 8 1/2 mnd gammel (6 1/2mnd korrigert). Hun har jo begynt å putte alt hun kommer over i munnen, så jeg bare lurte på om det fortsatt er nødvendig å koke flaskene? De blir jo vasket godt i varmt vann... Hva gjør dere???
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Du kan trygt slutte nå, jeg holdt på til vesla var 5 mnd og syntes det var greit. De får en runde i maskinen på 65 grader, det holder lenge.
Chunky81 Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 gutten min er 5 måneder. Vasker flasker og smokker i oppvaskemaskinen eller for hånd, og så koker jeg smokker og flasketuter sånn innimellom. Gutten min spiser på alt og putter absolut alt i munnen likevel.. Må bare passe på å ta knekken på meklebakterier..
oblix Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Sluttet med det når gutten vår var 3 mnd jeg. Er så frisk atte:)
bompymamma Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Sluttet med det da jenta var rundt 5mnd. Kjører de i oppvaskmaskinen på 70 grader.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 sluttet med det når han var tre måneder.. vasker dem godt i varmt vann og skyller dem godt i kaldt vann etterpå..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Koker bare når jeg vet at det burde bli kokt. Sluttet rundt 4-5 mnd. Er vel egentlig bare bra med litt bakterier og, slik at barnet får bygge opp imunforsvar. Men det finnes grenser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå