Gå til innhold

hva kan man gi i julegave..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis man ikke ønsker å blakke seg helt og uten at det blir "pjus"?

til voksne mennesker , 40 pluss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondomer

Dildo

Pisk (Få`s rimelig på Felleskjøpet)

Strap on

Batterier

Sigg

Skrevet

Vinflaske, konfekt (gå til en liten sjokoladebutikk med egne typer så det ikke blir de samme eskene man ser på matbutikken hver dag.)Hjemmelaget konfekt/kake, om de har noe forhold til barna dine kan dere lage gipsavstøpning av hender/føtter...foreksempel:)

Skrevet

Vet du ikke noe om disse folkene og hva de setter pris på?

Jeg er 40 minus litt. Jeg ønsker meg overhodet ingenting til jul, bortsett fra en eggedeler (for den vi har er ødelagt). Jeg har alt jeg trenger, og vil ikke ha mer skapfyll. Derfor setter jeg pris på ting som kan brukes opp. En god vinflaske (gjerne portvin), en flaske cognac, noe hår/hud-greier fra bodyshop osv, noe ekstra flott sjokolade, lys/servietter, kino-/teaterbilletter osv.

Skrevet

Bøker

musikk

eteriske oljer til spa og annet kjekt;-)

Noe godt til å ha i badekaret

En fin flaske med eddik/olje til kjøkkenet

Gode hårprodukter, shampo eller en god kur

vin

eksklusiv konfekt, mørk sjokolade

julehefter og godtepose

noe fra serien meny (kjøkken/interiør)

sitteunderlag og ståltermos

mal på en postkasse (!)

Skrevet

her gies ikke presanger til voksne mennesker, bortsett frabesteforeldrene som i år får bilde av minstenunder vann på babysvømmingen og eldste skal male på glass til dem. er så eldig at besteforeldrene kun ønsker seg ting unga lager. og ikke vil ha noe fra oss.

gidder ikke gi piss gaver fordi man må da bruker jeg heller ekstra på ungene til folk, har til nå bare fått gode tilbakemeldinger. jeg ønsker meg heller ikke gaver fra andre enn mine unger og mann. syntes det fungerer greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...