Engel, skatt og lite frø. Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Det er jo ikke verre enn at man bare skrur av tv'n...-men man gjør jo ikke det;) He he... Men aldri før har jeg irritert meg så mye over reklamen på tv. Det er jo bare sånne usjarmerende "ENDELIG ER DEN HER...-LØP OG KJØP...-ÅRETS JULEGAVE...-BARE TITUSEN KRONER! Elektrobutikkene er værst. Jeg rett og slett hater dem. Gilde julesylte-reklamer er den eneste som er litt koselig. Jeg har begynt å skru av lyden da... Nei, i morgen skal jeg kjøpe noe koselig julemusikk og skrive julekort hele kvelden. Litt idealistisk boikott av handelstanden fra meg;)
Labambie Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hihi! Jeg er liksom stikk motsatt.. Mener at julereklamen på tv er blitt en del av juletradisjonen,og koser meg med de! Ser etter nye og fine hver uke. Mange er jo like år etter år! Så derfor har det blitt juletradisjon her.. Er ett av de tidligste tegnene på at jula er på vei,er reklamen på tv..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Hmm... -jeg er tydeligvis blitt sær på mine gravide dager... Finner ingen julestemning etter å ha sett Elkjøp sine bråkete kjøkkenmaskinreklamer;)
Labambie Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hihi! Jeg føler meg ganske dum Boblis.. Som faktisk finner kos i sånne dumme ting.. Er faktisk så merkelig at jeg har lasta ned den gamle gode cola julereklamen.. Den med lastebilene.. Hihi!
Brummeline3barnsmor Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 gilde å cola sine reklamer er bare koselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå