Gå til innhold

Please,,,hjelp meg..REDD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si meg litt om hvordan forholdet vårt vil gå? Får vi flere barn? Hva skyldes min dårlige form for tiden? han 221076, jeg 280672

Håper noen kan hjelpe. Har en x som truer m rettsak om barna jeg har med han,,, hvordan vil dette ende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da...det høres ikke noe godt ut:(

Føler at den fysiske formen din kommer av alt det som "plager" deg rundt deg...for det er så mange ting som opptar deg...som du tenker på og bekymrer seg over at det går utover helsa di....Får litt blandeder e følelser i forhold til deg og din mann men kan ikke helt sette fingeren på hva det er som gjør det...er han en dominerende type??dere får nok ikke flere barn med det første vertfall..for ting må roe seg ned litt rundt dere føler jeg...kroppen din orker ikke ta i mot en spire sånn som det er nå...

men jeg føler at ting vil ordne seg etthvert:)

ønsker deg lykke til..

klem

Skrevet

Hei og takk for at du svarte. mannen min er verdens snilleste. Men han gjorde en brøler for litt over ett år siden,noe jeg sliter med enda...også når det gjelder tillit. ikke vold eller noe slik,men du vet,, noe kvinnfolkstyr. Vet han er livredd for at jeg skal gå, har ikke noe planer om det jeg,,, men klarer ikke å slippe tanken på at han kanskje gjør det igjen. x som jeg kanskje ender i retten med,er nok mer dominerende. han er født 070362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...