Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Gutten min har halsbetennelse og fikk antibiotika av legen. Ga han første dose nå og den kom opp igjen med en gang. Nytter ikke blande i maten heller for nå vil han ikke spise heller Noen tips?? Hvis han ikke vil spise og spyr opp antibiotikaen igjen i morra får jeg dra til legen igjen Han har kun spist noen få brødbiter og litt youghurt siden tirsdag. Men drikker masse heldigvis.
auro Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Is, både saft og fløteis. Kanskje knuse med. i den.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 prøve det i morra da,kan jo hende han vil ha litt is med "rar" smak..hehe Og ikke er han vant til å få is rett etter evt frokost Takk for svar forresten,tenkte ikke så langt selv..
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Vi har god erfaring med eplejuice (med sugerør), den er det såpass kraftig smak på at den kamuflerer mye annet... Ellers er is et godt tips, det lindrer i halsen også.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 hehe,ja det skulle jeg jo gjerne prøvd,men han klarer ikke drikke av sugerør enda..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Fikk du den antibiotikaen med appelsinsmak? Vi klarte å kamuflere den i sjokolademelk av alle ting!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2007 Nei,er en rar smak på den Hmmm...lurt å kamuflere i sjokolademelk...problemet her er at gutten NEKTER melk,både med sjokolade, jordbær og naturell Får nesten bare se om jeg får lurt i han litt med å kamuflere den i is. Ellers får jeg vel dra til legen å få en ny antibiotika.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå