Gå til innhold

Håpet over for i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 dpo i dag, og har begynt å spotte:-( Syns det var vel tidlig. Har jo hatt bare 1 dag med spotting siste mnd, og som oftest dagen før mensen. Så da er det vel hormonkrøll denne mnd igjen da. Venter mensen på mandag, men kan spottingen bety at jeg har kort lutealfase mon tro?

Har til og med hatt symtomer som gjør at jeg har mistenkt at det ble klaff denne mnd. Fikk ømme bryst 4-5 dager etter eggløsning,(bruker å ha det, men ikke så tidlig), hatt kvalmebølger som har kommet og gått siden søndag.

Har ikke helt gitt opp håpet, men er ikke så veldig optimistisk heller. Klarer ikke helt å tro det er festeblødning heller.

Mista litt piffen av hele greia, håpte så inderlig på klaff denne mnd og begynte å glede meg til jul, men nå vet jeg ikke lenger :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos legen og fått sjekket hvordan det står til med hormonene og om du har defekt lutealfase?? Tror det er rette tiden også å sjekke det nå, for progesteronet ditt skal stige etter el....

Finnes mange ting man kan fikse slike problemer som dette bare man vet hva som er probelemet...

Skrevet

Takk for var :-)

Har vanligvis lutealfase på 13 dager, og spotting fra dag 10 har bare skjedd 1 gang før. Ble gravid men mistet tidlig i september. Og etter det har jeg bare spottet 1 dag, og da som oftest på dag 12.

Skal bestille time til lege nå har jeg tenkt. Har en populær lege så kan ta litt tid å få komme til dessverre. Men skal prøve å ordne det slik at jeg kan få time noen dager etter eggløsning i januar. Denne mnd har jeg eggløsning 1 juledag, så da blir det ikke så enkelt å få legetime tror jeg. Og vi får mest trolig ikke prøve noe særlig heller siden jeg og sambo skal feire hos hver vår familie i hver vår by.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...