små Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Fikk masse tips her en dag, masse BRA tips..men trenger flere..trenger et skikkelig bra tips jeg virkelig faller for..om dere skjønner? Har alt kjøpt to ting, så rundt 500,- har jeg igjen å bruke..pluss minus selvfølgelig. Er ikke sånn kjempenøye på prisen;) Men må prøve å holde meg LITT på jorda liksom:P Så, noen som har THE TIPS å komme med eller?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 hva har du kjøp da? jeg har kjøpt alpinthjelm (1000kr) og alpintsokker (300kr) til kjæresten min.
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 En god krimbok En humorbok, morsomme småhistorier eller vitser Ut på tur ting, termos, pølsespyd, tennstål osv (det kjøper jeg i år) Pulsklokke (det får også gubben i år) Som en liten ekstragave fjor kjøpte jeg undertøy til meg selv og en boxer til han som passet sammen i fargene. Puttet begge deler i en gavepose og gav han på kvelden lille julaften. Begge dusjet, fikk på seg matchende undertøy, og fikk det fort av igjen ;-) På julaften hadde begge på det nye undertøyet, og gubben synes det var den beste gaven....!
ape Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 parfyme lue gode ullsokker tv spill bilde av deg i fin ramme lommebok/kortholder mansjettknapper hudpleie for menn fjernstyrt helikopter/fly/bil ( veldig populært her selv om samboer er over 30 år *fnis*)
små Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Hva er pulsklokke? Jeg har kjøpt en sånn leke greie til han:P hehe... boys will be boys vettu;) og en gitarpute... hihi.. Han trener en del, spiller gitar, kjører motorsykkel og bil..
små Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2007 har kjøpt sånn dragonfly på lekebutikken:P hehe... parfyme kunne han jo ha fått da.. lue har han, den er hellig:P hehe... bilde av tenkte jeg han kulle få.. ikke så lenge siden han kjøpte ny kortholder.. ARGH! finner ikke den perfekte gaven..hehe...
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Pulsklokke bruker de når de trener. Måler høyeste, laveste, gjennomsnittspuls osv.. Så ser de hvor effektiv treningsøkta har vært da veit. Mannen min ønsker seg sånn.
ape Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 trenings tskjorte kul vannflaske treningsgenser wanderbaum
små Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 ok, hvordan treningsøkt passer sånne best til? Min løfter vekter og sånn...
Fire småtroll Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Mannen min trener mest spinning, men tror du kan bruke den til all slags trening. Du finner max-pulsen din, legger den inn på klokka, også ser du hvor effektivt du trener i forhold til den. Skal jo ha forskjellig prosent av maxpuls når de f.eks skal forbedre kondisjon, eller drive fettforbrenning osv.. Tror nesten du må spørre i sportsbutikken, men tviler på at de som bare løfter vekter bruker det.
små Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2007 hehe, ja det tviler nesten jeg også på hehe
små Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2007 Kul vannflaske ja... hvor finner jeg det?
ape Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 De har en del tøffe på G-sport. Ellers kan det jo hende de har på andre sportsbutikker:) Lykketil med å finne gave.
små Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2007 Takker Syns det er vanskelig jeg.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå