Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Kan jeg slutte med det nå? Gutten er snart 4 1/2 mnd.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Ja, hvis du vasker i oppvaskmaskin skulle det være trygt. (maskinoppvaskmiddel tar knekken på det meste som kan være skadelig)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Tja..La oss være ærlige; barnet putter snart alt h*n får tak i i munnen så det gjør vel ikke rare forskjellen om du koker eller ikke:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg vasker også for hånd. Jeg skyller flaskene i kokende vann og vasker med salo. Men jeg koker alltid flaskesmokkene da.. Det du evt. kan gjøre, i stede for å koke flaskene, er jo å helle kokende vann oppi (er ikke like mye styr syns jeg hvertfall). Det begynte jeg med når gutten min var 5-6 mnd. (husker ikke helt). Å når han ble 7 mnd. så sluttet jeg med det også
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Asså jeg vasket først, å så helte jeg kokende vann i dem.. =)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 jeg leste på flaskeposten.org at man kan slutte å koke flaskene når de er over 3 mnd. da kunne man vaske dem i oppvaskemaskin på sterkeste varme, men man må koke tuttene. Men jeg har ikke oppaskemaskin....hvor mange grader er det varmeste på oppvaskemaskinen da? En annen annonym
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er ikke helt sikker, men leste at så lenge oppvaskmaskina holdt over 70 grader så var det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå