2småihus!:) Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Tenkte vi skulle pøve litt malt i grøten da det virker som om hun har hatt litt treg mage i dag,,,,men hvor mye malt når hun får 3 teskjeer grøtpulver?
Lillegutt og jeg Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Noen tåler mer enn andre..! Så du må nesten prøve deg frem. Det sies at man kan bruke 3 te-skjeer totalt i løpet av et døgn fordelt på dagens måltider. Jeg har en liten gutt som fikk 1 te-skje malt i kveldsgrøten (får enn så lenge bare grøt på kvelden) - det gikk fint i starten, men så plutselig gikk vi fra bæsjebleie hver 4.dag til 5-6 bæsjebleier i døgnet... Så nå får han en knapp te-skje... Mens en venninne hadde motsatt problem, hadde 1 te-skje malt i grøten til dattera - men hun ble likevel obstipert - så de måtte igang med sviskemos! Lykke til! Se an hvordan dattera di reagerer:)
Marolla Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 vi bruker 1 t-skje på hele dagen. Du må bare prøve litt frem og tilbake.
2småihus!:) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Okei...takk for svar! vi tok bare bittelitt på ei skje, og hun bæsja rett etter hun hadde spist! vet ikke om det var tilfeldig...vil vel vise seg i form av mange skift i løpet av natta hvis jeg hadde for mye malt til henne!hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå