Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er så trøtt, så trøtt for tiden. Er sykemeldt, men står tidlig opp for å sende datteren min på skolen hver morgen. Oftest går jeg å legger meg igjen etter at hun har dratt, og da kan jeg sove til nærmere 12.00. Legger jeg meg ikke da, så sovner jeg på sofaen i løpet av ettermiddagen, og kan sove leeenge. Er også tidlig i seng om kveldene, kl 22. Er det bare meg, eller er dere også ekstremt trøtte? Er 31 uker på vei.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Tuddeldu! Jeg er kjempetrøtt! Jeg levere datteren min i bhg, handler mat og går så hjem for å sove litt ;o) Sover da til ca 12 jeg også. Klarer ofte ikke legge meg før kl 2330, men men. Sover ganske dårlig om natten nå(pga aktivitet i magen), derfor tror jeg at jeg må ha litt søvn om dagen.
grolla Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg også! Legger meg tidlig, halv ti-ti hver kveld, annet enn når jeg jobber senvakt, da er jeg ikke hjemme før nærmere tolv, helt skutt. Men formiddagen går da med til å sove, etter at jeg har levert gutten i barnehagen. Da gjør jeg litt småting i huset, og kan godt sove et par timer! Er allikevel trøtt til kvelden. Er også i uke 31.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har det også akkurat som dere.. Og skulle ønske jeg KUNNE sove til termin, for nå begynner jeg å bli lei og sliten....
tertilus Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg også! Ble 40% sykemeldt pga nettopp dette i slutten av november. Denne uka er jeg 100% sykemeldt. Sover til elleve, tolv hver dag. Trenger minst 12 timer for å fungere. Termin 12. feb.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Ha fått sovesyken jeg også. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå