Gå til innhold

Tror jeg kunne ha sovet frem til termin jeg :)

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er så trøtt, så trøtt for tiden. Er sykemeldt, men står tidlig opp for å sende datteren min på skolen hver morgen. Oftest går jeg å legger meg igjen etter at hun har dratt, og da kan jeg sove til nærmere 12.00. Legger jeg meg ikke da, så sovner jeg på sofaen i løpet av ettermiddagen, og kan sove leeenge. Er også tidlig i seng om kveldene, kl 22. Er det bare meg, eller er dere også ekstremt trøtte? Er 31 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuddeldu!

Jeg er kjempetrøtt! Jeg levere datteren min i bhg, handler mat og går så hjem for å sove litt ;o)

Sover da til ca 12 jeg også. Klarer ofte ikke legge meg før kl 2330, men men. Sover ganske dårlig om natten nå(pga aktivitet i magen), derfor tror jeg at jeg må ha litt søvn om dagen.

Skrevet

Jeg også!

Legger meg tidlig, halv ti-ti hver kveld, annet enn når jeg jobber senvakt, da er jeg ikke hjemme før nærmere tolv, helt skutt.

Men formiddagen går da med til å sove, etter at jeg har levert gutten i barnehagen. Da gjør jeg litt småting i huset, og kan godt sove et par timer! Er allikevel trøtt til kvelden. Er også i uke 31.

Skrevet

Jeg har det også akkurat som dere.. Og skulle ønske jeg KUNNE sove til termin, for nå begynner jeg å bli lei og sliten.... ;)

Skrevet

Jeg også! Ble 40% sykemeldt pga nettopp dette i slutten av november. Denne uka er jeg 100% sykemeldt. Sover til elleve, tolv hver dag. Trenger minst 12 timer for å fungere. Termin 12. feb.

Skrevet

Ha fått sovesyken jeg også. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...