polarn & pyrene Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Må man søke fødeplass der eller er det en selvfølge at man får føde der? Legen min sa ingen ting om å søke fødeplass nemlig, emn så var hun surrette når det gjaldt Ul også.
Gjest Orkideen Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal føde i Fredrikstad. Siden det bare er et sykehus med fødeavdeling i fylket trenger du ikke å søke om fødeplass der. Hvis du bor i Østfold trenger du bare å søke om fødeplass hvis du vil føde andre steder enn i Fredrikstad
polarn & pyrene Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Ok, takk for svar. Tørr ikke å stole på legen min nemlig som glemte å søke om UL.
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg fødte på fredrikstad i 2004,og skal føde i april 2008... Når jeg var hos legen i uke 13,så sendte han søknad om fødeplass og UL til Fr.stad... Det er jo fritt sykehusvalg så man kan jo bestemme selv,men ettersom det allerede er nevnt her at det bare er en fødeplass i østfold,går det kanskje automatisk hvis ikke annet er ønskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå