Gå til innhold

Hva synes dere??

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har vært 50% sykemeldt hele svangerskapet pga bekkenløsning, men ble 100% sykemeldt for 2 uker pga at det var blitt verre. Jobber i barnehage, og i stillingen min har de ansatt hun som skal vikariere for meg fremover, så det går ikke ut over kollegaene mine at jeg ikke er der. Skal til legen for ny vurdering i morgen, og er så usikker på om jeg skal fortsette med 100% eller om jeg skal prøve meg på 50% igjen.

Jeg har blitt litt bedre, men er fremdeles verre enn jeg var i utgangspunktet. Men nå sover jeg dårligere på nettene, og jeg MÅ bare sove en time eller to midt på dagen, pga er så trøtt. Har en 9 åring her hjemme som også krever sitt. Hva ville dere gjort? Er jo bare en mnd til jeg går ut i permisjon, så er egentlig fristet til å fortsette med 100%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes absolutt du bør være 100% sykemeldt frem til fødslen,selv om du føler deg bedre nå,er det ikke sikkert det går så bra med jobb i barnehage,det er en slitsom jobb

Skrevet

Hvis du er som meg, så burde du fortsette sykemeldinga. Går du tilbake til jobben så vil du bli dårlig i bekkenet meget fort.

Det ikke så lenge igjen av svangerskapet, så nå burde du nok være hjemme og prøve å holde bekkenet i sjakk der. Bekkenet blir høyst sannsynlig ikke bedre fremover.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...