Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Så ble det ikke noen bebis inni magen denne første pp da. Må innrømme at jeg ikke er veldig overraska-jeg har jo ikke hatt symptomer i det hele tatt siste uka. Men er litt lei meg fordet altså. Vet at det er mange som har prøvd leeeenge som har større grunn til å bli skuffa, men likevel... Får vel prøve å fokusere på det som er positivt: Nå kan jeg kose meg med rødvin på lørdag når jeg skal ha juleverksted med to venninner. Kan også gå på det som er av juleselskaper uten å måtte finne på teite unnskyldninger for å ikke drikke. Jeg behøver heller ikke bekymre meg for hvordan jeg skal årne det på nyttårsaften. Kan også drikke så mye cola, kaffe og te jeg bare orker, spise spekemat og oster og egentlig akkurat det jeg vil. Og sist men ikke minst så blir det maaassse kosing i sengehalmen om et par ukers tid (Ville bytta det bort på flekken mot en liten spire da men!!) Krysser fingrene for dere andre og håper dere får en super førjulsgave.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Får håpe det klaffer for dere neste mnd da:o) Det ble ingen julepressang, men kansje dere heller får en nyttårs gave:o) Hvem vet! Klem fra ei som har prøvd i 20 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå