Gå til innhold

dere med termin slutten av mai, bynnelsen av juni...........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! har temin ca 2.juni og magen er ikke blitt så veldig stor ennå..

Litt søtt, men jeg fikk en kommentar fra barnemunn i dag at nå kunne han se at jeg hadde fått kul på magen=) Trodde ikke at det var synlig for andre enn meg selv, som stadig kjenner etter, og kjenner at buksene blir mindre i midjen..

Du da? Mage? Termin?

Skrevet

Jeg har termin i begynnelsen av juni, og det er ikke så synlig på meg enda. Føler meg bare litt "chubby"..

Skrevet

Ser fortsatt naturlig feit ut :)

Håper å kunne skjule det så lenge som mulig.

Har UL termin 2.juni.

Skrevet

Har termin 5. juni, og olabuksene begynner å bli litt ubehagelige, og om morgenen har jeg mage. Men den "forsvinner" i løpet av dagen. Men ikke akkurat noe gravid-mage å snakke om sånn på det jevne nei ;o) Er 14+2 med barn nr 2

Skrevet

hei hei har lurt litt på det samme i det siste..hvor blir det av magen??Tror jeg har fått litt mage, den virker litt større om kvelden faktisk=) Er 15+2 i skrivende øyeblikk..har termin 4juni..=)

Skrevet

jeg har termin ca 7 juni... jeg har fått maaaage... men så har jeg to inni der også da:) kan jo være grunnen:)

Skrevet

-har termin 28 mai og har fått godt med mage, man ser skikkelig at det er gravid-kul liksom! var innom en mammabutikk i danmark og hun syntes jeg hadde sååå flott mage! Må si jeg ble ganske stolt, for det er liksom ingen andre som har kommentert den.

Skrevet

hej! jag har enligt mej själv, termin 27 maj och har fått stoooor mage!!! hehe! dom som vet ser det, andra tror säkert bara jag har blivit lite småfet. har varit sjukskriven en del nu och är egentligen lite nervøs før att komma tillbaka på jobb på måndag. hehe!!!! känns som den växer extra mycket i helgene.

Skrevet

jeg er HI.... har fått flere terminer... min egen er 30.mai, legen sier 1.juni og jordmor sier 3.juni.... så hvis jeg presser i april:) hehe.....

kjenner det strammer veldig i buksa, å har allerede måttet byttet ut noen til mamma bukser...

jeg også føler meg litt chubby, men flere har komentert att det vises på meg nå...

jeg har vært sjukemeldt i 1 mnd, uten trening om dagene, så det kan hende jeg har fått "buddah-mage" pga det...

men så tenker jeg, i jula er jeg 18 uker langt.... da driter jeg i om det er buddah-mage, da skal jeg stolt gå med mamma klær vise fram hva det no enn jeg skal kalle det....

Skrevet

15 uker i dag med nummer to, termin 1. juni, og det vises, men ser fortsatt mest ut som jeg har lagt på meg! Spesielt stor om kvelden. Har tre bukser igjen som ikke er ubehagelige, og tror jeg må gå til anskaffelse av nye mammabukser. De gamle er snekkerbukser, og det er litt tidlig... Åh, jeg trives *ikke* i denne - "litt tjukk"- fasen. Gleder meg til å bli åpenbart gravid!

Skrevet

Jeg er 17 uker på vei imorgen, termin 20. mai, magen min syns ganske greit nå! Fra uke 16 var det vel egentlig ingen tvil tror jeg.. :) Plutselig var den bare der! :)

Skrevet

termin 22 mai..

ingen mage her... ser bare litt fet ut..:(

men den komme vel snart:)

er 16+4 nå så:)

UL i neste uke:D:D

Skrevet

Har termin 29.mai,å har fått skikkelig stor mage!

Har fått mange kommentarer for den,å legen sendte meg til tidligere UL,for hun trodde det var 2,men det var bare 1 lite nurk inni der:-)

Det varierer vel veldig fra person til person...

Skrevet

har termin 27.05.og har fått bra mage. man kan se at der er babymage. men det er 2.gang min så jeg tror at det normalt faktisk å få mage tidligere.

Skrevet

har 14 juni jeg,er nr to for meg og..og jaa jeg har fått mage!!hehe..

syntes bare det er morsomt jeg... :)

tror magen har vært i beredskap siden sist..magen kom ihvertfall veldig raskt nå... :)

Skrevet

er 15+1 i dag og har fått mage. nesten som jeg lurer på om det er to der... men har ikke hørt hjertelyd eller vært på ultralyd så vet ikke det ennå. Synes jeg merka magen allerede i uke 11, men har kommet mest de to siste ukene. Er litt kjipt å bare se feit ut... selv om man har mage nå er den jo sånn at man ser litt blubbete ut for de som ikke vet noe , innbiller jeg meg...

Skrevet

har termin 30.05.08 og jeg har ikke fått mage.

har ikke lagt på meg mere en et halvt kilo heller.

Skrevet

Jeg er akkurat 14 uker nå. Sambo merker ikke så mye at jeg har lagt på meg, mor og søsken synes heller ikke det... Men jeg har lagt på meg, jeg har fått mage, men den er liksom to-delt fortsatt, er bare blitt tykkere, liksom... Gleder meg enormt til å få kul på magen!!!

Skrevet

Jeg har fått stor mage! Er 14 uker idag, har termin 8 juni...Har vært på ul i uke 10 pga en blødning, å da så vi lille nurket vårt sprellet rundt. Fått flere kommentarer på at det må være flere en 1 der inne allerede, men det vet vi jo at det ikke er:) koselig å få kul så tidlig synes jeg! Er mitt 2 dette, sist fikk jeg ikke mage før i uke 16!

Skrevet

heia!

Jeg er 15+5idag og har fått meg en god mage allerede... tihi.. Er førstemann t.o.m. Og str 40 i mammaselebukse er sånn akkurat til meg nå, like før den blir for trang også. Ingen mage frem til uke 14, så *poff*, der kom magen gitt..

Skrevet

Jeg har termin den 02.juni, og jeg ser bare litt tykk ut, som om jeg har lagt på meg en del.... Men magen kjennes veldig hard. Hvem var det som sa dette med at magen var "to-delt"? Hva betyr det?

Skrevet

Jeg har fått mage!

Termin 21. mai, og tror ikke buksene varer lengre enn 2-3 uker til før de må byttes ut.

Føles både litt kult og litt rart/pinlig. Veldig uvant...

Skrevet

Det var jeg som skreiv det... Har liksom bare fått større mage/bilringer, har ikke fått kulen på magen enda, og derfor "2-delt" mage, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...