Gå til innhold

Sent med samtale om KS i uke 36???


Anbefalte innlegg

Skrevet

spurte jordmord om hvordan jeg skulle gå frem ang ks..hun mente jeg skulle snakke om det på fødestedet under omvisningen(uke 36)!!

Syntes dette var noe seint jeg. grunn: rift grad 3a sist,gutt 4090gram, 53cm, sliter med å holde på luft og etc. (20mnd siden fødtselen)

Jeg ser jo at flere har allerede har fått KS dato for mars og jeg har termin 4.april:)

Noen forslag til hva jeg skal gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha denne samtalen i midten av uke 37 jeg!

Men du kan jo snakke med fastlegen din så kan han hennvende deg til sykehuset:)

Skrevet

Jeg får nol gjøre det, høre hva slags råd hun har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...