Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Her ser det mørkt ut, veeeeldig mørkt:( Jeg synes absolutt det hører med, får jo ikke julestemning uten snø!.. I fjor begynte det å snø 1 juledag, da var Gauda grinete må dere vite!
Gjest mphs Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Vel, vi har hatt snø noen mnd nå så regner med det.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Neppe. Her på Vestlandet er det sjelden kost...
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 neppe. Dvs det kan hende det snør i sentrum og regner her da. Er 10min kjøring (ca ei mil), men det er faktisk 3-4grader i temperaturforskjell.. hehe Så lenge det er greit føre på julaften er jeg fornøyd, så vi kommer oss helskinna til kirkes og tilbake.
Blue Lady Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Ja det blir det helt sikkert ) Bor i Tromsø så her bør det være snø på julaften
☆Anonymia☆ Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 her også... håpet mitt svinner litt for hverdag.. men håpet mitt er ikke helt ute før værmeldingen på lille julaften...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 Jeg holdet motet oppe til juleftan morgen jeg da,hehe;) Det har vært så trist her de siste ukene, våkner opp til våt vei hver morgen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå