Gå til innhold

Blir det hvit jul hos dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ser det mørkt ut, veeeeldig mørkt:( Jeg synes absolutt det hører med, får jo ikke julestemning uten snø!.. I fjor begynte det å snø 1 juledag, da var Gauda grinete må dere vite!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vi har hatt snø noen mnd nå så regner med det.

Skrevet

neppe. Dvs det kan hende det snør i sentrum og regner her da. Er 10min kjøring (ca ei mil), men det er faktisk 3-4grader i temperaturforskjell.. hehe :) Så lenge det er greit føre på julaften er jeg fornøyd, så vi kommer oss helskinna til kirkes og tilbake.

Skrevet

Ja det blir det helt sikkert :o) Bor i Tromsø så her bør det være snø på julaften

Skrevet

her også...

håpet mitt svinner litt for hverdag..

men håpet mitt er ikke helt ute før værmeldingen på lille julaften...

Skrevet

Jeg holdet motet oppe til juleftan morgen jeg da,hehe;) Det har vært så trist her de siste ukene, våkner opp til våt vei hver morgen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...