mpmamman Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei:) Er ei jente på 22 år som har 2 barn og sammboer.født130385 Har fått meg vikariat fram til nytt år,og har blidt sakt at jeg skal få videre etter dette da de vil gjerne ha meg pga mine kompetanser og at jeg er eneste jente på arb plassen;) (vet jo ikke hva typer ting dere ser/leser men prøver likevel) Lurer da på om du kan se om det blir fast eller videre kontrakter og eventuell lønnsøkning? Om du åpnet og leste så tusen takk:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hei.. fikk en skikkelig god følelse når jeg leste innlegget ditt.. DU er en utrolig hyggelig, høflig og imøtekommende jente:) så jeg tror så absolutt de setter pris på dine kvalifikasjoner...vet ikke hva du jobber med, men føles som du på en måte sitter på kontor men likevel jobber med mennesker?? Ser ut som du får fast etterhvert....ser ikke når...og da vil du nok kunne klare å forhandle deg til litt høyere lønn:) lykke til:) klem
mpmamman Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Åhh fikk nesten frysninger jeg nå jepp sitter på et slags kontor,arbeider på en miljøstasjon/renholdsverk hvor jeg sitter og veier store og små biler inn og ut så møter mange hyggelige og mindre hyggelige folk i løpet av dagen;)) har klasse 2 og truck fører bevis så de kan bruke meg til alt;) Tusen takk for at du tok deg tid til og svare meg:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Bare hyggelig.. takk for tilbakemeldinger...det er også hyggelig vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå