Frk. Vable Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Skikkelig spennende, da, du sa i den veldig laaange tråden her inne at noe kom til å skje fort, lettelse og en svart bil. Jeg håper jo det er leiligheten vår som blir solgt fort og lettelse ifm. det! Så hører det jo også med at kjøpet av den nye boligen vår skjedde ganske fort også! En visning, la inn bud og vips, så var vi flyttet! Og så kjører jeg en svart Volvo V70, vet ikke om det var den svarte bilen du så? Ikke så høy, da, men... Uansett, lurer på hva gjør du når du "tuner" deg inn på folk? Og hvorfor trenger du fødselsdato? Tusen takk for svar ihvertfall! Klem fra meg
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hei! så flott da! Fikk opp masse bilder med den svarte bilen, og nå som du sier vovlo, så kan det gjerne stemme! Ser deg kjøre rundt, farte ut av bilen, og full fart inni igjen. hehe;) Tja, hvordan jeg gjør det. Jeg ser på nicket.. å fødselsdato hjelper meg vel litt til å fokusere mer på personen på en måte.. litt mer "personlig" liksom.. Er så vanskelig å forklare, for det bare skjer på en måte! Ser jeg på en person, kan det dette inn bilder i hodet mitt, som jeg ikke helt skjønner alltid, men jeg nevner, og håper noen skjønner det.. klem!
Frk. Vable Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Stilig! Det blir litt farting nå, ja. Etter vi flyttet må vi kjøre i barnehagen, så det kan jo være det du ser...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja! Der sa du det... Er nok det jeg får inn.. Full fart! Ikkje at du kjører fort, men ut og inn av bilen. hehe;)
Frk. Vable Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Ser at du har mye å gjøre, men gidder du se litt på samboeren også? Hadde vært morsomt å høre... 310379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå