ninnemor Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Jeg er akkurat kommet inn i tredje trimester, Jippi!!! Men kroppen min greier ikke fulle arbeidsdager, blir så utrolig sliten. Lurer bare på om det er flere som har det sånn?
3troll blir til 4troll Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 jeg er i 31 uke i morgen ... har vært 50% sykemeldt en stund nå... går på skole, blomsterdekoratør. Skulle vært i 50%praksis også..men fikk feile oppgaver som forverret bekkenløsninga, så jeg måtte gi det opp..
ninnemor Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 litt godt å høre at det er flere enn meg... føler meg litt som en sutrekopp, men synes det er viktigere å ha litt energi igjen når barnet kommer enn å være fullstendig utkjørt flere måneder før..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 har vært 50% sykemeldt siden uke 22 jeg.. er plaget med bekkenløsning, men klarer heldigvis å jobbe 50%
ja08 Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ble sykemeldt av legen 50 % fra uke 28, han sa det var helt vanlig på den tiden. Jeg var kommet dit da at bekkenet ble for belastet av all jobbingen, altså 100 %. Jeg er nå i uke 32 og har det veldig fint med å fortsatt bare jobbe 50 %. Jeg er sliten innimellom, men har anledning til å bruke fridagene til å ta meg inn igjen - en perfekt balansegang for meg - Du kan jo be om å jobbe halve arbeidsdager for eksempel!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå