Gå til innhold

uke 29 og 50% sykemeldt. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er akkurat kommet inn i tredje trimester, Jippi!!! Men kroppen min greier ikke fulle arbeidsdager, blir så utrolig sliten. Lurer bare på om det er flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i 31 uke i morgen ... har vært 50% sykemeldt en stund nå... går på skole, blomsterdekoratør. Skulle vært i 50%praksis også..men fikk feile oppgaver som forverret bekkenløsninga, så jeg måtte gi det opp..

Skrevet

litt godt å høre at det er flere enn meg... føler meg litt som en sutrekopp, men synes det er viktigere å ha litt energi igjen når barnet kommer enn å være fullstendig utkjørt flere måneder før..

Skrevet

har vært 50% sykemeldt siden uke 22 jeg.. er plaget med bekkenløsning, men klarer heldigvis å jobbe 50%

Skrevet

Jeg ble sykemeldt av legen 50 % fra uke 28, han sa det var helt vanlig på den tiden. Jeg var kommet dit da at bekkenet ble for belastet av all jobbingen, altså 100 %. Jeg er nå i uke 32 og har det veldig fint med å fortsatt bare jobbe 50 %. Jeg er sliten innimellom, men har anledning til å bruke fridagene til å ta meg inn igjen - en perfekt balansegang for meg - Du kan jo be om å jobbe halve arbeidsdager for eksempel!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...