Solitude Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Kom igjen da, dere som bobler over av energi nå i førjulstiden. Kan vel dele bittelitt med trøtte meg ? Alltid noe som skal gjøres og stadig ekstra vakter på jobben, har mest lyst til å krype opp i sengen og være der til etter jul.. Syns det er så koselig med julefrokost i barnehagen og på skolen, nissefest, lusiafest, aktivitetsdag, bakedag hjemme, pynte til jul, handle inn alle julegavene, og forberede for julaften... Så hva er det som gjør at i år så har jeg ikke energi i det hele tatt, går på robot innstilling føler jeg. Og skulle ønske at det ikke var så mye som skulle ordnes før jul. *gjesp* fra en trøtt
Frk. Vable Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Forstår deg så godt!! Føler meg alltid tappet for energi, og når jeg først får litt, så går det fort over i stress, og så er jeg nede igjen... Men nå har jeg drukket en kopp kaffi, sitter behagelig i sofaen, så sender over litt av overskuddet mitt til deg!! ) Værsågod!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå