Gå til innhold

Hva synes dere om min tempekurve???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker babycomp som prevensjon egentlig. Sambo ønsker ikke barn ennå da han holder på med videreutdanning og ønsker ny fast jobb først.. Men i det siste har han vært litt "uforsiktig" Noe har kommet inni meg hver gang, derfor har jeg registrert samleie på charten..

Fikk så lyst å skrive inn mine temper så derfor gjorde jeg det. Men så har jeg også tempet litt tidligere for å få styr på når el var og slikt da vi ikke har brukt hormonell prevensjon på flere år...

Her er min chart i allefall

http://www.fertilityfriend.com/home/161faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Den ser veldig lovende ut! Fortsetter den å holde seg så høy er den jo trifasisk. Krysser fingrene for deg, masse lykke til!

Skrevet

Den ser lovende ut ja. Holder den seg høy hele veien og over IKM, så er dette typisk graviditets tegn. Men man kan ha høye flotte temper uten å være gravid, det har jeg hatt flere ganger nå. Hos meg synker ikke tempen før dagen før IKM eller på IKM

Skrevet

Sist syklus nådde tempen helt nye høyder den dagen mensen kom.. Bruker vanligvis å synke ikm dagen, men bare ikke sist..

Compen mener jeg hadde el 2 dager før ff.. Så det blir spennende å se hvem som har rett...Først trodde compen 1 des.. så forandret den til 28 nov... Men kan jo forandre seg når mensen kommer da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...