Libido- Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Vil gjerne høres deres erfaringer før jeg bestemmer meg. Er jo så uendelig mange å velge i!
Mininni Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Vel....for å være helt ærlig har jeg fortsatt til gode å komme borti noen som jeg synes er noe gode i det hele tatt....har aldri brukt det selv, men vært borti enkelte sånne ferdigproduserte greier. Sangene er én ting - de kan være greie nok. Men taler som er skrevet av noen som ikke kjenner verken personene eller forholdene har lett for å få en utforming som gjør at den virker upersonlig - den er ikke formulert sånn som den som holder talen ville uttalt seg, og den går liksom ikke i "dybden", hvis du skjønner. Trenger man hjelp er det setter min oppfatning bedre å gå til noen som kjenner deg, og gjerne også de talen skal holdes for, og så samarbeid med denne personen. I det minste finn noen som kan hjelpe deg som kan sette seg ned sammen med deg fremfor at du bare overleverer et ark med opplysninger. Da blir resultatet mye bedre og ikke minst personlig. Jeg hadde foretrukket en "dårligere" personlig tale over en ferdigprodusert en når som helst - det er ingen som kan erstatte det du som person kan legge inn i noe du lager! Dette hjalp deg sikkert ikke mye...men lykke til i alle fall!
Libido- Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Nå er det ikke ferdigproduserte taler og sanger jeg snakker om. Men om de som får høre "hele historien vår" og i sammarbeid med meg kommer frem til den beste teksten. ut fra mine ord. Vennina mi hadde en slik sang til mannen sin, den var 100% personlig og nydelig.
Mininni Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Okei, det høres mye bedre ut. De tre eksemplene jeg var borti hadde de bare sendt en mail e.l. med informasjon til den som skrev sangen/talen, og så kom produktet ferdig tilbake. Kan du ikke spøre venninnen din hvem hun brukte, da? Det må jo være den beste referansen Lykke til!
Merete S. Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Dette emnet vet jeg mye om, siden jeg selv er i bransjen, og jeg tør derfor ikke anbefale noen, det kan oppfattes som reklame. Men noen generelle tips: Velg et nettsted du liker - dette forteller kanskje en del om skribentene. Vær klar over at noen nettsteder har rettighet til din sang/tale og kan videreselge disse - unngå dette. Velg en skribent som tar betaling på etterskudd. Velg en skribent som har ekspempler du liker. Send først en uforpliktende forespørsel, og se om du liker hvordan skribenten håndterer denne. Det kan også fortelle litt om skribenten. Det er dessverre utrolig mye dårlig å finne, særlig blant de ferdigproduserte produktene, så vær kritisk. Når du ber om hjelp til en personlig tale, vil den rette skribenten bygge opp talen din helt fra bunnen av, den vil bli din og helt personlig. Ta gjerne en titt på skribentens tilbakemeldinger også. Selv skriver jeg mye både for bruder og brudgommer, og ingen taler er like. Vi får håpe noen vil dele sine erfaringer om sang- og talehjelp med deg, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Hvilket nettsted brukte venninnen din?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg lurer også på hvem som er gode, noen som har tips? Vil gjerne holde dette litt hemmelig.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå