Gurine Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Du forsøkte å spå meg i den lange tråden, og lurte på hvor mange barn jeg hadde fra før. Du spådde at vi skulle få 4 barn, 3 jenter og en gutt, men lurte på om du blandet litt energier der inne Jeg har to jenter fra før, født 29.05.01 og 05.11.04. Jeg har lyst på et barn til, men det har nok ikke samboeren min. Men han tar sjanser og av og til og "glemmer" å hoppe av i svingen Tror han er litt ambivalent Derfor lurer jeg på om du ser noen flere barn på oss, og evt når jeg blir gravid og hva slags kjønn vi får? Jeg er født 18.11.75 Han er født 04.02.75 Vennlig hilsen meg
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Det kan godt hende jeg blandet ja.. veldig distraherende med alle energiene.. hmmm.. Jeg ser jammen det samme du... En gutt, og en jente til slutt.. hehe.. Gutten kommer først.. Så går det en liten stund, men ikke så veldig lenge... Nå har jeg spådd en del folk idag, så er nok litt sliten i hodet mitt nå.. Men jeg får opp en gutt og jente til utenom de du har..
Gurine Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk for svar Artig at du ser to til. Men jeg har ikke håp om at det blir mer enn et barn til på meg altså. Skulle det skje et "uhell" tror jeg nok samboeren min kommer til å sterilisere seg ganske fort Med mindre vi mister den første, eller blir gravide med tvillinger da.. Ser du at den første graviditeten går bra? Ser du når tid jeg evt blir gravid igjen? Vennlig hilsen meg
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Hei du! Får ikke opp noe negativ graviditet eller noe skummelt her, så da satser vi på at det skal gå greit! Lykke til videre!
Gurine Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2007 wow.. fire barn, da blir det liv i leiren Tror ikke det blir aktuelt med fire barn med min samboer men.. Klarer nok ikke å overbevise ham om å lage en til engang.. Klarer du å se noe mer på oss? Ang helsa? Forholdet vårt? Det er kanksje ikke så lett med tidspunkt og sånt, men ser du når jeg kan bli gravid med neste mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå