Gå til innhold

Hjelp! Urinveisinfeksjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode råd for å døyve smertene/ubehaget frem til jeg kommer meg til lege og får medisiner i morgen?

Noen som vet om dette er farlig for lille nurket i magen? Medisinene og sånn mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det hjelper på smerten men kjerringrokk te skal vist hjelpe mot det...

Skrevet

appelsinjuice.Drikk masse.

Den lille i magen din går det helt bra med:=)Ingen fare:=)

Skrevet

Takk for raske svar! Har også hørt noe om yoghurt??

Skrevet

naturell yoghurt hjelper hvertfall på sopp :D vet ikke om det gjør det på urinvei infeksjon

Skrevet

Sånn var det kanskje ja hihihi

Skrevet

Du kommer också få special medicin för gravida så medicinerna är heller inte farliga för barnet! Men det måste ha kommit väldigt brått på detta? Eller? Stackars, stackars dej iallafall, är helt pyton med UI.

Skrevet

du får antibiotika som gravide kan ta. tror ikke det er farlig for babyen.

Skrevet

jeg har faktisk urinveisinfeksjon nå..har fått en edesin som heter selexid,den er helt ufarlig for barnet...

men mye og ta, to tabeletter tre ganger om dagen....

Skrevet

Jeg har hatt det noen ganger før og alle gangene kommer det som julekvelden på kjerringa.... Og alltid når legekontoret er steng...

Takk for omtanken!

Skrevet

uff så kjedelig da...dette er første gangen for meg...men har heldgihvis ikke vondt eller noe da...

Skrevet

Kjenner du ingenting?? Hvordan oppdaget du det da?

Skrevet

ingenting,ved en rutine kontroll hos legen,hun sendte den inn til dyrking....

så fikk jeg pkutselig vondt oppe i venstre side så trodde jeg det var den som hadde gått til nyrene,men det var ikke dte,men bettenelse i livmor senene eller ka det var...

så jeg kjenner ingenting...litt ulempe syntes jeg egentlig siden at det kunne ha gått lang tid og ingen hadde oppdaget det

Skrevet

du kan jo alltids dra til legevakten. du får en antibiotikakur spesielt for gravide så den er helt ufarlig for babyen. tranebær skal jo også være bra for urinveiene og bare drikke masse.

kjenner heller ingenting hver gang jeg har UVI, så jeg får bare et brev i posten med beskjed om at jeg har det og en resept på anitibiotika..

Skrevet

til de som plages mye med uvi,ta tranebærkapsler daglig,det er forebyggende og heller ikke så veldig dyrt...kjøp kapslene på dagligvare,ICA har det ihvertfall,koster 80-90kr...ellers når man først har fått det er det lurt å drikke sitronvann,klart du må nok tisse mer og det gjør vondt,men infeksjonen blir fortere borte...

Skrevet

Appelsinjuice og C-vitaminer hjelper. Hvor mye C-vitaminer du kan ta når du er gravid vet jeg ikke da.. men det hjelper på å få urinen surere hvertfall. I tillegg har jeg tømt tranebærkapslene mine i vannet og drukket dette.

Drikk masse hvertfall!!!!!!!!!!!!! :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...