Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn blir tre år hvert øyeblikk og har begynt å bite de siste månedene. Han biter temmelig hardt også....sist gang måtte den som ble bitt ta sprøyte og han sil blødde over alt.(han ble bitt i leppa) Til og med over sønnen min....som bet... Dette er et kjempeproblem og jeg blir SÅ fortvilet og lei meg, for han er jo egentlig en veldig kosete, søt og god gutt. Han snakker ikke så godt enda, så jeg vet ikke om det er grunnen: at han blir fortvilet fordi ikke alle skjønner hva han mener?? Han har vist noen tendenser til biting hjemme og, og det blir slått hardt ned på. Han får en skjennepreken og må si unnskyld og "blåse" der han har bitt. Kan jo ikke lage noe stort drama ut av det, for jeg har hørt at de ikke skal få så mye oppmerksomhet når de gjør det for det kan jo være negativt... Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det kan være en måte å svare for seg på ja, siden han ikke prater så godt.

Ikke så lett når man ikke blir forstått:o((

Kommer sikkert til å gå seg til etter hvert.

Men skjønner at det er frustrerende ja.

Er vel ikke så mye annet man kan gjøre enn å prøve å prate med han om det å prøve å vise at det blir smerter av sånt og at man blir lei seg.

Er nok ikke så uvanlig i denne alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...