Gå til innhold

Jeg har vært til Scanning (Ul) i dag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter oss en liten jente tror de.

Men det er litt merkelig, for magefølelsen min sier fortsatt gutt... :)

hvor stor er sannsynligheten for at de tar feil mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om flere som ifølge UL venter jente, og ut kommer en gutt.

Så det er fullt mulig at magefølelsen din stemmer.

Skrevet

Jeg mente det var større sjans for feil den andre veien? De tror det er gutt, men ut kommer jente.. Jaja,itte vet je;) Er du nysgjerrig så ta 3d ultralyd, ellers kan du gjøre som meg,vente og se hva som dukker opp:)

Skrevet

ul er nok riktig......

Skrevet

Det er ikke alltid UL er riktig.. Kjenner flere jeg som ha fått vite feil kjønn på UL..

Skrevet

Har aldri opplevd at de har tatt feil den veien.

Men 7-8 stk som har fått beskjed om jente på UL, og ut kommer det motsatte.

Skrevet

Hihi:) Har ikke opplevd så mange jeg heller, men et par i slekta til samboeren min og ei veninne av meg har fått vite at det er gutt, men så dukka det opp ei jente:) jeg har fått beskjed om at vi venter ei jente til, så det blir spennende:)

Skrevet

Vi fikk beskjed om at vi ventet gutt, 3 uker etterpå på ny ul sa de jente. i dag har vi ei lita tulle på 3 mnd:)

Skrevet

men er det noen som har noen tall å komme med?

Skrevet

Det hender dei tar feil enda, men har dei sett teskilane til gutten så veit dei med sikkerhet at det er gutt det er. Men dei kan sei at det er gutt og at dei har sett tissen men det kan vera jente for det for klitoris er ganske så stor når dei så små. El dei trur at det er jente også kjem det ein gutt.

Det skjer. Eg har ikkje villa vita kva mine to har vert så eg kan ikkje hjelpe deg med noko der gitt. Syns det er artig å ikkje vita eg da, og mannen min er enig med meg så da er det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...