polarn & pyrene Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hva går den ut på og hva må jeg gjøre om jeg velger å være med? Tenkte at det er jo for noe godt så kunne tenke meg å være med, men fikk brev om at om jeg ville være med så måtte de ha urin og blodprøve av meg. måtte dere gi det?
futte (tm) Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Ja, de tok det på sykehuset når jeg var til ordinær UL. Bortsett fra det er det bare masse spørreskjema du må fylle ut. Og så tar de prøve av navlestrengsblodet til barnet når det blir født.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Synes ikke det var bare jeg da men, synes rett og sett det bare ble mas. En bunke med papirer du måtte svare på, gjerne med svaralternativer som ikke passer for deg. Jeg var med første gangen jeg var gravid, tok blodprøver på ultralyden, men dropper det den gangen her. Joda, det er til en god sak, men likevel.
polarn & pyrene Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er jo livredd for sprøyter og det er ett leven hver gang jeg skal ta blodprøver. Svimer av og spyr så fort de tapper av litt blod av meg. JEg kan gjerne være med i undersøkelsen, men har ikke lyst til å ta blodprøver. Vet jeg er litt barnslig nå og kommer sikkert til å bli mobbet litt her nå hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå