Tirilsinmamma Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Samboeren min har veldig lyst å dra til London på shoppingtur, og jeg har egentlig lyst å overraske han med flybillett i julegave... Men, hvordan er det å ta med seg en 3-4 mnd gammel baby på en slik tur? Er det noen med erfaring der ute? Blir kjempeglad for alle innspill =)
Birthen Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Klart det går fint å dra på tur! Når de er så små ligger de jo fint og koser seg i vognen. Kanksje det kan være greit å dra til et land litt lenger sør, der er det mer vanlig å ha de små med seg ut på restaurant om kvelden - så slipper dere å sitte på hotellet hele kvelden.. Lisboa eller Barcelona? Fordelen med London er at de har innført røykelov der også, så da slipper du å tenke på sånt når dere er ute. God tur! :-)
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Er ikke noe problem det. Selv hadde vi en helg i London da lillegutt var 7 mnd. Det eneste dere bør være obs på er at få av undergrund-stasjonene er tilrettelagt for vogn. Det er MASSE trapper og mye bæring av vogn. Er det greit sier jeg bare reis!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå