elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Lurer på å ta en uke i syden, meg, mann og 2 unger. Men hvor??? Greit at det er litt varme hvertfall
nickoline og supermann Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 thailand, karibien og kanariøyene.........
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Værprognosen på ving.no sier 20 på tenerife og 21 på Gran Canaria. Jeg hadde definitivt tatt en tur til Tenerife, og Sunwing Resort Fanabe! Supert for hele familien!
nickoline og supermann Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 dit vill jeg!!!!! ser så fint ut. Har vært på tenerife to ganger. Men reist uspesifisert. Vært heldig med hotellet, men nå har vi jo LilleLaban, så da må vi ha litt sikkerhet.........
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 bare det er rundt 20 grader er jeg fornøyd! Orker likssom ikke dra helt til thailand for 1 uke, skulle vært der 1 mnd:o) ska jammen sjekke ut tenerife jeg! takker for tips!
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Det er helt supert! Vi skal dit til påske 14dg, og har vært der 2 ganger før. Ungene elsker det, og så er det ganske nytt - jeg liker litt bra standard når vi har ungene med.
Yrha Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Personlig syns jeg det er mye koseligere på Lanzarote. Mindre 'turist'-prega, men like fine hotell!
hit og dit Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 I nærleika av, og rundt, ekvator er temperaturane rimelig stabile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå