Gå til innhold

SHIT! Angående den mest-aktive-brukere lista..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på den "mest aktive brukere"-lista. Stemmer virkelig denne oversikten? Ble helt sjokka jeg. :P Går det virkelig an å poste så mye?

For eksempel Sauen er på toppen av "startet flest tråder", med 90 tråder på 14 dager og 535 svar på innlegg. Det blir jo tilsammen 625, som tilsvarer 45 innlegg per dag i gjennomsnitt de siste 14 dagene. Eller Mayaya med 74 tråder startet og 912 svar, som tilsvarer hele 70 innlegg om dagen!! Wææh. Stemmer det virkelig?? Eller er det noe feil?

Selv er jeg av den typen som for det meste kikker her inne på dib og poster innlegg i ny og ne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er mange som ikke har så mye annet å ta seg til..........ikke fordi det er galt altså;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

wops, jeg var på 20. og 19. plass på de to jo :( Herregud, jeg har jo ikke et liv!!!! Men en unge som sover veeeeeeldig mye!

Skrevet

Jepp!

Jeg har vært utenlands i månedsvis, og prøv du da, bo på et hotellrom med sovende unge... What to do? :-p

Forøvrig er jeg hjemme nå, og har et liv igjen :-D Dette er mitt første svar på 3 dager! Hhihihihihi

Skrevet

Hvordan finner man den da?

Skrevet

Trykk på Alle forum på DIB, til høyre her. Der ligger en link.

Skrevet

hehehe :P skjønner at det kan friste med dib da, ja ;)

Skrevet

Nesten så jeg ikke tør svare her nå:)

Jeg er litt opp og ned på den ene lista der. Så det var ganske høyt oppe nå. Jeg har ikke noe liv, det er min unskyldning;) Jeg lover at når jeg får jobb skal jeg skrive mindre. :) Så alle, hei på meg til en jobb. ha ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...