Pysjen Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hvordan ligger det an i dag? Spottet no mer? Tempen din har ikke sunket ser jeg. Krysser fingre og tær!
Tasselur Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Joda, spottetrollet er aktivt i dag også... Hvis det blir som de to siste gangene så spotter jeg tre dager før tempfall og TR kommer dagen etterpå. .. Så jeg forbereder meg på at tempen er lav i morgen... : ( Ser at tempen din ikke har hoppet opp ennå. Hehe, fremdeles mulighet for at vi går opp/ned på samme dag, gitt! Drar på helgetur fra morgenen i morgen, så spørs om jeg rekker å få med meg tempen din før jeg drar avsted. Men kommer nok til å legge inn min tidlig som vanlig, så da ser du jo hvordan det går med meg. (Vet jo egentlig hva som kommer til å skje, da.) Nei, nå er det juleverksted! : )
Pysjen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Håper litt for deg alikevel jeg;-) Har ikke helt troen på et temphopp her, for har ikke kjent noe el-smerter og det pleier jeg å ha. Så vil tro det går noen dager til... Ha en god helg. Og kommer TR i helga så kan du jo ta deg en helgedrink også;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå