Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jada, nå skal Gauda ta lappen her;) Wish me luck :| MEN, det jeg lurer på er, hvis jeg skulle stryke på teoriprøva, når kan jeg ta den igjen da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Ahaa:) Takk for svar:)
danieI Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 ...så da blir det bare ett forsøk før jul ..høhø, så tar du nr 2 og 3 i januar vøtt
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Du har trua skjønner jeg? Pøh! Blir bare en her, men den blir ikke før i januar uansett.
danieI Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 hvis du hadde hatt trua sjøl vøtt, så hadde du ikke spurt om dette...hehe bil og teori (og praksis) er vel ikke kjent for å være noe jenter tar kjapt
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 JEG har trua jeg,er han jeg skal ta den sammen med som lurte;) Dummeste jeg har hørt.. Du skulle sett jeg kjørte her om dagen, det gikk fint som smør. Teorien burde også gå glimrende, særlig med den nøtta her.
danieI Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 vi får se...vi får se, men det hadde vel vært kjipt å stryke tenker jeg nå skal jeg lage middag, det er også kjipt
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 Klart det hadde vært kjipt. Middag er kjipere, særlig da man har omgangssyke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå