Gå til innhold

Teoriprøve til billappen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, nå skal Gauda ta lappen her;) Wish me luck :| MEN, det jeg lurer på er, hvis jeg skulle stryke på teoriprøva, når kan jeg ta den igjen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du får 14 dagers karantene

Skrevet

Ahaa:) Takk for svar:)

Skrevet

...så da blir det bare ett forsøk før jul ..høhø, så tar du nr 2 og 3 i januar vøtt

Skrevet

Du har trua skjønner jeg? Pøh! Blir bare en her, men den blir ikke før i januar uansett.

Skrevet

hvis du hadde hatt trua sjøl vøtt, så hadde du ikke spurt om dette...hehe

 

bil og teori (og praksis) er vel ikke kjent for å være noe jenter tar kjapt :)

Skrevet

JEG har trua jeg,er han jeg skal ta den sammen med som lurte;)

 

Dummeste jeg har hørt.. Du skulle sett jeg kjørte her om dagen, det gikk fint som smør. Teorien burde også gå glimrende, særlig med den nøtta her.

 

Skrevet

vi får se...vi får se, men det hadde vel vært kjipt å stryke tenker jeg

nå skal jeg lage middag, det er også kjipt

Skrevet

Klart det hadde vært kjipt. Middag er kjipere, særlig da man har omgangssyke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...