Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ble gravid med en gang etter jeg hadde slutta på pillen, det vil si, har bare hatt den blødningen man vanligvis får når man har pillefri uke, og så ble jeg gravid. Veldig usikker på hvordan det blir da i forhold til å beregne terminen?? Blir jo egentlig litt feil å beregne utfra første dag i siste mens, siden dette egentlig ikke var en "vanlig" mens.. Uff, ble innvikla dette, men håper noen skjønner hva jeg mener.. Noen andre i samme båt?? Hvordan stemmer ul-terminen med den andre terminen?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Lurer også på dette, noen som vet??
Athina' Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Min ul termin stemmer overens med befruktingen, ble flyttet 6 dager frem fra mens termin. Men uansett må vi forholde oss til UL terminen for det er jo da babyene er mest lik i størrelse og blir målt i henhold til referansemål, uansett om vi blir flyttet frem eller tilbake. Men så har da babyene en ekkel evne til å komme når de har tenkt uansett om det blir før eller de hersens overtidsdagene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå