Modenmamma40 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Noen her som er brystopererte og får til ammingen. Jeg reduserte mine for flere år siden. Flyttet brystvorten osv. Alle melkeganger ble kuttet. Til min store forundring så fikk jeg til å delamme. Er så flott at det går. På sykehuset sa de at melkegangene finner seg nye veier, men at man sjelden får melk nok. Dette stemte. Må ha tillegg, men godt for alt han får i seg. Han har også vært veldig ivrig til å suge fra første stund,og brukte puppen som sutt de første ukene. Hjalp mye med mye stimulering. Så det er mulig for dere som lurer.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 TUSEN TAKK! Å nå ble jeg så glad at jeg gråter! Jeg har operert det ene brystet pga betennelse og kuttet melkegangene. Jeg har jo en bra pupp, men med en god og en som kanskje funker sånn noenlunde kan jeg kanskje fullamme nestemann! Det er så godt å høre at det går an! Igjen takk for skikkelig oppmuntrende innlegg!
Modenmamma40 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Så flott. Noen klarer jo å fullamme med bare en pupp også så da har du gode sjangser til å klare deg med en middels og en superpupp:-) Merket allerede etter bare noen måneders graviditet. Kunne klemme ut melk. Ble så glad. Er så koselig å kunne gi han litt, og jeg har ikke dårlig samvittighet for MME heller. Får bedre til å amme nå enn med førstemann for 18 år siden. Da var jeg ikke operert. Følte skikkelig ammepress fra alle. Bestemte meg for at det skulle jeg ikke ha nå. Gikk det ikke så gikk det ikke. Er 40 år vettu og blir litt mer lavslappa med åra, og vet at jenta mi på 18 har vært superfrisk. Ingen allergier eller sykdommer selv om hun fikk MME. Men lykke til. Det kan fungere veldig fint med ammingen på den opererte puppen din også.
morsa Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er også brystredusert på begge sider og delammer barn nr 2 nå. Må innrømme det har vært mye komplikasjoner for min del men synes det er verdt slitet. Sliter mest m utdrivelse og ødelagte melkeganger, noe som gjør ammingen tidskrevende, men kos allikevel. Hyggelig å høre flere i samme situasjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå