Gå til innhold

Er det andre søthungre her som spiser altfor OFTE????Er redd for og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

få en stOOOOr baby for jeg må ha noe og knaske på hele tiden nesten:( klarer ikke la være)kjeks,boller,rosiner,druer,sjokolade.....ALT... flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!!!! Men bekymrer meg ikke så veldig for om babyen blir stor, ligger akkurat på normalen på SF-målet. Bekymrer meg mer for kroppen i etterkant av fødselen...

Skrevet

JA! og ikke greier jeg å skjerpe meg heller.. er veldig bekymret både for vekta på ungen og på meg sjøl

Skrevet

Må ha søtsaker hver dag:/. Men middagsmat klarer jeg nesten ikke å få i meg. Tror ikke det har noe å si på vekten til barnet om hvor mye snop du spiser. Barnet mitt er litt under gjennomsnittet. Samme med mitt første og spiste snop hver dag da også. Men har selvfølgelig dårlig samvittighet. Klarer ikke å styre søthungeren:(

Skrevet

Har et tips mot søtsuget! Prøv Pink Lady-eplene! De har de i de fleste matbutikkene... Litt dyre, 30 kr for seks stk hos Rema (kommer på et brett med plast over) men himla gode, friske og søte, hjelper meg i hvertfall! Har sluttet med sjokkis på hverdager. Og babyen sparker alltid ektra mye etter jeg har spist et eple, så det faller i smak "hele veien" :-).

Skrevet

Det må jeg se å få kjøpt i morgen.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...