Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 åssen funker det? tror jeg må være tett å pappen. skal lage en bok av lille... å kjøpt da men skjønner ikke helt...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Ikke noen som kan hjelpe en stakkars frøken?
petite fleur Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ikke så lett å forklare, egentlig...Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt/lånt en bok om scrapbooking, der står det ganske godt forklart:-) Noen enkle huskeregler er at du velger farge på arkene du skal bruke ut fra fargene på bildene dine. Det er fint med en matte ("ramme") under hvert bilde. Bruk fotolimputer, ikke flytende lim o.l., blir bare søl. Det er de små detaljene som gjør et album fint - bruk splittbinders, maljer, bånd, knapper mm. Søk inspirasjon på nettet, mange flinke folk som man kan "stjele" litt fra! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 takker så meget:) skal dit å snike når gutten har lagt seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå