stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 ser du noe positivt nå fremover??? du så meg gravid snart, klarer du å se når??? evt hvordan det går i den nye jobben min??? jeg er født 13.04.83 tusen takk..
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hei du! Jeg ser deg gravid ja... Fikk et bilde opp som ligner 17 . mai.. da viser magen ganske tydelig, men klarer ikke helt å si når nei... Får ikke noe opp på jobben dessverre...........:/
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 oki...det vil nå kanskje si at jeg kanskje blir gravid om ikke så lenge det da:) håper på det...lei av å ikke bli det, og bare miste:( hehe..menmen..sånn er livet innimellom...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Huff ja... Det kan eg tenke meg:( Skjønner godt du blir lei då ja..:S Krysser fingrene for deg! Fikk dessverre ikke opp noe kjønn på deg.
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 neinei men det er ikke så viktig... hvordan spår du?får du bare opp bilder?? er det jeg gjør også men jeg er også veldig ny enda.. får si fra viss jeg skal prøve å se på deg...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Hehe, jeg får bare opp bilder jepp! Har prøvd for en stund tilbake oxo, men da fikk jeg det ikke til.. Men nå etter jeg ble mamma får jeg opp bilder. Men noen enkelte er veldig vanskelig å spå da, så der sliter jeg! Men på noen får jeg opp maassse bilder!! Ja, du må gjerne prøve på meg, men kan vi ta det på PM? hehe, liker det best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå