Yrha Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Lillegutt fikk en teskje grøt i går for første gang. I dag har han fått røde, kviselignende prikker rundt munnen. Er dette allergi? Brukte grøt som tilberedes med vann, og det er jo kumelk i denne. Skulle ikke brukt den, kanskje? Og en annen ting: svigermor stappa en teskje med piska krem i munnen på lillegutt i ettermiddag uten å spørre meg først. Syns det var utrolig frekt! Synspunkter?
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Det kan bety at han reagerer på noe ja. Men det er også forholdvis vanlig med smokkeutslett, det hadde hvertfall snuppa vår en del av i perioder. Hadde ikke blitt særlig happy for en t-skje med piskakrem i den alderen jeg heller. Si ifra at du selv vil styre det begynnende matinntaket hans.
Libido- Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 mange barn får små røde utslett og rødhet rundt munnen av forskjellig mat. Veldig mange reagerer slik på frukt. Det er ikke allergi. (selv om noen kan være allergisk)
Salat Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke det med allergi, men hadde det vært min svigermor hadde hun fått så ørene flagra. Håper ikke han får vondt i magen sin!
Yrha Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Uff, jeg er så treig til å reagere. Men ble passelig irritert ja!! Redd for at han reagerer på det ihvertfall! Satser på at prikkene er en liten reaksjon på grøten, og ikke allergi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå