Nætte;mortil2 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Vet det er mange flotte brukte vogner der ute som man kan spare kroner på å kjøpe.. Men har så lyst på en helt ny en... Vet jeg er skrekkelig uøkonomisk nå, og mannen min vil kjøpe brukt, men jeg får ikke til å ha lyst å kjøpe brukt!! Vi har så utrolig mye annet brukt, og for all del, det er superkjekt!! Men liksom.. hadde gleda meg til å gå på butikk og handle vogn.. prøve og kose meg...... Uff.. Ego?? Ja... men likevel!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Da jeg gikk graivd sist,var det jeg sa at jeg skal ha ny vogn,ny madrass og dyne. Ellers kan vi kjøpe brukt om du vil,men det skal jeg har nytt. Jeg forstår deg veldig godt,synes det er kjekt med vogn jeg og du går jo ute med den blandt folk og da er det kjekt å ha en du er helt fornøydt med. Selvfølgelig forstår jeg at det er de som ikke har råd til å kjøpe ny vogn og at de kjøper brukt,som du sier,det finnes jo mange fine vogner som er brukt for salg også da. Vi må se på søskenvogn,den vil jeg også ha ny,men vil ikke legge så mye i den,siden gullguten blir jo 20 mnd når babyen kommer og da regner jeg med at når våren kommer igjen,så begynner han å gå mye.
Nætte;mortil2 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Å takk for støtten!! Syns det er litt vanskelig for jeg føler så at det er sløseri.. Men samtidig tenker jeg litt på det at vi skal bruke bag og nett i starten, for vi bor så langt unna alt, og da vil jeg ha en helt tipp topp bag som ikke er skadet på noe vis... Men sist hadde jeg en gaaaammel vogn, og syns ikke det var noe særlig stas. Bevares, den både virket og var god å gå med, men var enorm og klumpete... Har så lyst på emmaljunga duo vogn jeg... Som man kan vippe håndtaket over slik at man ikke trenger å snu vogna i tilfelle vind og vær!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har emmaljunga duo egde vogna,den er knallgod,vel,noen sier at den er litt stor og det er en stor duo vogn,men jeg er kjempefornøyd med den. Synes ikke den er tung i forhold til størrelse. Det er så mange fine finneser med den,som jeg er kjempefornøyd med. Du kommer jo til å få på sommeren og da er det jo genialt at en har lufteluke i kalesejen og at det er hull under som kan åpnes hvis barnet er veldig varmt.Det er myggnett i kalsjen,som jeg synes er megabra,du kan vippe håndtaket over,slik at du ikke trenger å snu sola,hvis du f.eks vil beskytte barnet mot sol. Den har stor bag,da vi var rundt og så,hadde det den største bagen på duo vogner.Den har akkurat som noen små meier under bagen,så hvis du bruker den som bærebag og er på besøk noen plass,kan du vippe litt på bagen,hvis poden blir urolig.Lett å ta av og på bagen. Er kjempefornøyd med den som sportsvogn også,men der er ikke så mange finneser på akkurat den delen,men kalasjen følger jo med,så en får jo bruke det som er på den da. Anbefales på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå