BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Åhh, var hos legen og fikk høre et hjerte som slo!! Det lå på 143, noe som er normalt? Det var jammen en deilig lyd Er 14 uker på vei nå
Habiba Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 så koselig hørte selv for første gang i dag og det avr godt...fikk tatt opp og sendte det til pappaen og
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hørte den idag eg og=) Her var den på 150....men begge deler er normalt...husker ikke helt, men den ligger vel mellom 140 og 155 eller noe? Er så godt å høre at det er liv=)
ma-85 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Normalt med alt fra 120 til 160, men har hørt om både lavere og høyere. Har hørt at hjertelyden blir høyere når babyen er/akkurat har vært aktiv, og lavere når den sover/hviler
Hvitkløver2020 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Så gøy:) Er 23+1 med min 2.gutt. her har den variert mye; 159-146-139-135:) Min nr 1. lå ca fra; 130-140 hele tiden, så jeg trodde det kunne vere jente denne gangen, men her blir det en lillebror:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jeg fikk også høre hjerte slå i dag:) lå på 159! Legen sa at alt mellom 100-200 var normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå