Gå til innhold

Den deilige hjertelyden <3 <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, var hos legen og fikk høre et hjerte som slo!! Det lå på 143, noe som er normalt?

 

Det var jammen en deilig lyd :) Er 14 uker på vei nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig :D hørte selv for første gang i dag og det avr godt...fikk tatt opp og sendte det til pappaen og :D

Skrevet

Hørte den idag eg og=) Her var den på 150....men begge deler er normalt...husker ikke helt, men den ligger vel mellom 140 og 155 eller noe?

 

Er så godt å høre at det er liv=)

Skrevet

Normalt med alt fra 120 til 160, men har hørt om både lavere og høyere. Har hørt at hjertelyden blir høyere når babyen er/akkurat har vært aktiv, og lavere når den sover/hviler :)

Skrevet

Så gøy:)

Er 23+1 med min 2.gutt. her har den variert mye; 159-146-139-135:)

 

Min nr 1. lå ca fra; 130-140 hele tiden, så jeg trodde det kunne vere jente denne gangen, men her blir det en lillebror::))

Skrevet

Jeg fikk også høre hjerte slå i dag:) lå på 159!

 

Legen sa at alt mellom 100-200 var normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...