vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 e det verkeli muli å vær så "#¤%#"¤%&¤# bli så sinna!!!
Mininni Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hehe, vet hvordan du har det...ser ikke på Home and Away, men etter jeg har blitt gravid har jeg STORE problemer med å se på "Family Guy" eller "Simpsons" fordi jeg holder på å irritere meg fordervet over de grusomme mennene....altså Peter i "Family Guy" og Homer Simpson... klarer ikke å se på dem lenger, noe som jo er litt vanskelig iom at mannen min elsker dem..kjenner jeg blir helt eksplosjonsferdig bare av tanken, hehehe Hormonene har slått skikkelig til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå