Pysa Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Det er regn og slaps, og bhg klager på at trolldressen blir våt. Fikk besked om å kjøpe en dress på bogerud, feks, med gummi i rumpa. Men når været er slik som det er nå, er det ikke bedre med regntøy? Jeg har ikke råd til å kjøpe mange ulike dresser til ham heller, og troll skal jo være bra nok? Han er tre år.
polarn & pyrene Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Nå bor vi litt utenfor Oslo, men vi har ca samma vær ute. Jeg har kjøpt HH flees bukse og genser som hun har under regnetøy. Så fra innsiden og ut har hun: -strømpebukser,pologenser,fleesbukse og genser så regnetøyet. Det er det jeg sente henne av gårde med i dag da det var masse + grader ute. Så for det er minus ute går vi over til ullundertøy igjen og vinterdressen. Har også en regnebukse som er så stor så den går over vinterdressen som jeg har sett de sette på henne når hun har vært ute å lekt noen ganger.
Guttemamma x 3 Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Bruker Reima vår- og høstdress med 2 lag ull under. De dagene det regner skikkelig tar de på regnbukse i tillegg. (har en av de tynne regnbuksene fra H&M som ikke er så stive)
trumf Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Vi har både dress og regntøy i barnehagen. Barnehagen har gitt beskjed om at regntøyet bør være stort nok til å ta over dressen hvis det er vått og kaldt. Hvis det regner og er mange plussgrader, bruker de bare regntøyet. Hvorfor tar ikke barnehagen på regntøy hvis han blir våt i dress? De dressene med gummi i rumpa, er de vanntette?
Sweet caramel Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Her brukes det regntøy i dette været som har vært de siste dagene. Jenta mi har parkdress med gummi på rumpa, og det holder ikke i slikt vær! Og hvorfor sier de du bør kjøpe det, syntes det var frekt jeg da..! Det er jo bare til å ta på flere lag under, hvis det blir for kaldt nå det bare er regntøy ytterst, og ikke foret parkdress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå