3-prinser Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 ....og der fikk vi tydelig se at vi venter nok en liten prins :-) Magefølelsen min denne gangen sa faktisk helt klart jente, men så feil kan man ta. Ringtesten og fødselskalenderen sa også jente. Men vi er strålende fornøyd med en liten prins til vi. Det viktigste er at alt står bra til med den lille. Alle gode ting er 3 :-))
musslingen Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Så artig, da. Gratulerer! Hvor finner man ringtest og fødselskalender? Hadde vært moro å sjekke selv også..
3-prinser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Ringtesten utfører du selv med din egen ring. Fest denne i ditt eget hårstrå eller en sytråd. Hold den stille over magen. Den vil da begynne å gå fram og tilbake eller i sirkel. Fram og tilbake = gutt. Sirkel = jente. Når du tar den over magen viser den kun den lille du har i magen. Du kan også ta testen på innsiden av håndleddet, over pulsåren. Da skal den vise hvor mange barn du har/vil få totalt. Det har stemt på meg med de to guttene jeg har nå, men viser jente på den jeg har i magen. Fikk som sagt vite i går at det er en liten gutt. Fødselskartet finner du her på barn i magen. Gå på "gutt/jente?" på forumene. Der står det en link til kartet. du kan også finne det på www.babyverden.no. Men vær obs på at det kartet leses litt annerledes enn det her på bim.
wilma<3 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Mener ikke at man skal stole mest på ringtesten, men har faktisk hørt om ei som hadde fått vite på ul med begge jentene at d ble gutt. Ringtesten viste jente begge gangene og den fikk faktisk rett... Men de er jo ganske flinke i forh til ul og teknologien kan jo ha blitt mye bedre bare på de fem årene dette er siden.. Men aldri si aldri ;o)
3-prinser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Selv om de sa på UL at det er en gutt, er jeg fortsatt litt i tvil. Vet de kan ta feil, men synes faktisk selv at vi så den lille snoppen. Har nå VELDIG lyst til å ta en 3D UL over nyttår.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 kansje det er ei jente med hovne lepper... har jo hørt om det også. jeg har også følt jente veldig men ul sa gutt så stoler på det, men ringte spådame tidelig i svangerskapet og hun sa helt klart jente. hun sa til og med hvor langt jeg var på vei så kan jo lure litt. ringtesten sier også jente.....men uansett gleder jeg meg så til å se den lille ungen min.
3-prinser Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 Vi så den lille snoppen stå rett til værs da vi så baby`n fra siden. Sa til mannen min da vi kom hjem, at kanskje det var en finger som lå langs siden. Var så i tvil i.o.m at jeg har hatt SÅ jentefølelse. Men han hadde sett at begge armene var utenfor det området. Er fortsatt i tvil. Synes faktisk det er helt greit med gutt nr.3 jeg. Det som irriterer meg litt er at jeg er SÅ klar for å planlegge. Dessuten arver vi babyklær fra en av to venninner, den ene har gutt og den andre jente. De vil jo gjerne bli kvitt klærne, så det hadde vært greit å vite kjønnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå